2014 - Carnaval - Berdorf - Mullertal - Luxemburg

1 maart 2014 - Berdorf, Luxemburg

NaamloosFebruari 2014.

Omdat we niet zo´n zin hebben in de aanstaande carnaval - en dat voor een ex-prins - zijn we met deze doldwaze dagen op pad gegaan met de camper.

Onze keus is gevallen op Luxemburg en dan met name het Mullerthal-gebied oftewel het klein zwitserland. Daar is de natuur ontzettend mooi, heerlijk om te wandelen, niet te ver weg en we zijn er nog nooit geweest. Dus hoogste tijd voor een bezoek!

Dus camper ingeladen, op weg, weer terug voor het vergeten tv-kaartje en voor de 2e keer op weg. Op naar camping Martbusch in Berdorf, Luxemburg.

www.camping-martbusch.lu

Het was uiteraard nog behoorlijk rustig zo vroeg in het jaar op de camping en we mochten lekker zelf een plaatsje uitzoeken om te staan. Camper gestald en aan de koffie. Daarna zijn we alvast een heerlijk stuk wezen wandelen en we keken onze ogen uit. wat een natuur ... en dat zomaar in je tijdelijke achtertuin. We zaten midden in het Mullertal, campingpoortje door en we stonden midden in het wandelgebied. Hier kunnen we het wel een paar dagen volhouden.

P1040222  P1040223

P1040229  P1040239

P1040244

P1040249  P1040254

We hebben de volgende dagen ook volop gewandeld - er zijn hier zoveel wandelmogelijkheden - een beetje geluierd en wat gefietst. Lekker uit eten hoort er natuurlijk ook af en toe bij en ´s morgens op de camping was de broodjesservice helemaal top. Ook het weer was helemaal goed, vooral om te wandelen natuurlijk.

P1040256  P1040257

P1040262  P1040263  P1040265

P1040276  P1040280

Het was zeer de moeite waard, heerlijk vertoeven op deze camping en we zijn vast van plan om hier nog eens terug te komen. Zoals gezegd niet zo ver weg dus makkelijk in te plannen voor een lang weekend. Een echte aanrader is dit gebied!

De foto´s spreken voor zich.